اسلایدر

خوش اومدی عزیز

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از شما خواهش میکنم که اگه راهی برای پیشرفت این وب دارید لطفا از گفتنش دریغ نکنید ازتون ممنون میشم.

 

از ما بازدید کنید چون ما همیشه به روز هستیم .

لطفا نظر هم بدهید.

وهمچنین اگر صاحب وبلاگ هستید با ما تبادل لینک کنید.

 

دروبلاگ ما امکاناتی مثل زمان پخش با زی ها در تلوزیون فارسی:جدول گل زنان اسپانیا جدول رده بندی وابزارآسان آپلود عکس و.....می باشد.

وبا کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.

 

نظریادت نره OK

 

همچنین من ساعت به ساعت مطلبی را میگذارم و خواهش می کنم از مطالب قبل هم دیدن فرمایید.چون جدید هستند وبرای دیدن روز نامه ورزشی روز روی گیشه روزنامه کلیک کنید.واز ادامه مطلب دیدن کنید چون ادامه خبرها در آن قرار دارد.

فدای شما



نظرات شما عزیزان:

leyli.net7
ساعت14:10---26 آذر 1391
silam dOoste asis daram in eftekharo bet midam k azz webloge tOopam didan koni pas lotfan waghto talaf nakon be doOstane khod begoOed

مهدی
ساعت14:35---15 آذر 1391
سلام دوست عزیز.
واقعا دمت گرم که پسر فهمیده ای هستی.
وبت حرف نداره و تیمهایی که دوست میداری هم همینطور من شما رو لینک میکنم شما هم اگه منا لینک کردید بهم خبر بدید


aram
ساعت14:00---11 آذر 1391
شوما به وبلاگ ما دعوت شدید
بیاین ها!منتظریم
آرتمیس آرام تانیا


milad235
ساعت19:27---10 آذر 1391
سلام دوست من

خداييش مطالب توپي داري.
من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.
اميدوارم موفق باشي.
راستي يه پيشنهاد بدم

ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!

خب يه پيشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم اتفاقي با سيستم ميهنا آشنا شدم.خيلي جالبه.
روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي هر کليک پول بدست مياريم.
شايد بگي که پول به ازاي هر کليکي که سايت بهمون ميده کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن
از اين به بعد وقتي اونا هم کليک ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.
ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم
ولي من خودمم عضو اين سايت شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.
پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم

به اين آدرس برو
http://mihna.ir/?v=r
و ثبت نام کن.
هنگام ثبت نام اسم معرف رو ميخواد که بايد اسم من رو بنويسي:
milad235
از اين به بعد ميتوني اسمت رو به دوستات بدي تا اونا زيرمجموعه تو بشن

بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه.

فقط یادت باشه باید تلاش کنی.نمیشه یه روزه میلیاردر بشی.زیر مجموعه بگیری پولت چندین برابر میشه

اگه هم مشکلي يا سوالي بود از طريق ايميل من در خدمتم دوست من.
.


حسين
ساعت14:05---17 آبان 1391
سلام ...چه وب خوبی داری خسته نباشی....به منم یه سر بزن...بیا تبادل لینک کنیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 آبان 1398برچسب:وبسایت,شخصی,مطلب,ثابت,بهنام,, ] [ 14:26 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 1529
بازدید کل : 141921
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت